Березанський ліцей № 1
Березанської міської ради Київської області
НАКАЗ
10.10.2022 № 19-аг
Про призупинення освітнього процесу в ЗЗСО

Відповідно до Законів України «Про правовий режим воєнного стану», «Про місцеві державні адміністрації», «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Кодексу цивільного захисту України, на виконання рішення засідання оперативного штабу ради оброни Київської області від 10 жовтня 2022 року, враховуючи лист Міністерства освіти і науки від 10.10.2022 № 1/11870-22 «Про запровадження онлайн навчання», наказ Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 10.10.2022 року № 91 В «Про запровадження дистанційного навчання», наказ відділу освіти виконавчого комітету Березанської міської ради Київської області № 17-ОД від 10.10.2022 р., на підставі рішення педагогічної ради № 3 від 10.10.2022 р., з метою максимального убезпечення всіх учасників освітнього процесу

Н А К А З У Ю:

1. З 10.10.2022 року організувати освітній процес у закладі відповідно до освітніх програм, використовуючи технології дистанційного навчання.

2. Заступнику директора з НВР Івасенко Т.В.:

2.1 Організувати освітній процес (навчальні, корекційно-розвиткові заняття) з використанням технології дистанційного навчання.

2.2 Розробити заходи для забезпечення виконання навчальних програм та проведення діагностувальних, контрольних робіт.

2.3 Ознайомити педагогічних працівників про індивідуальне визначення робочого місця для впровадження дистанційного навчання.

3. Педагогічним працівникам ЗЗСО:

3.1 Проводити навчальні, корекційно-розвиткові заняття згідно з розкладом, схваленим педагогічною радою №1 від 31.08.2022 року.

3.2 Дотримуватись вимог Санітарного регламенту щодо тривалості занять у форматі дистанційного навчання.

4. Класним керівникам 1-11 класів:

4.1 Провести роз’яснювальну роботу з батьківським та учнівським колективами щодо організації дистанційного навчання в закладі.

4.2 Ознайомити батьків з інструкцією щодо організації навчання на період призупинення освітнього процесу в закладі.

4.3 Провести бесіди з учнями про правила поведінки під час дистанційної роботи.

4.4 Інформувати батьків здобувачів освіти про хід освітнього процесу.

5. Заступнику директора з виховної роботи Волошиній О.В.:

5.1Інформувати відділ освіти щодо кількості учасників дистанційного навчання в освітніх закладах Березанської міської ради.

щоденно;

5.2 Інформувати відділ освіти щодо внутрішньо переміщених осіб (здобувачів освіти), які прибули до Березанської міської територіальної громади.

щопонеділка;

6 Завгоспу школи Кользі Т.А.:

6.1 Вжити дієвих заходів для підтримання належного температурного режиму в закладі освіти при зниженні температури повітря.

6.2 В період організації дистанційного навчання дотримуватись економного використання води, електроенергії.

6.3 Обмежити доступ сторонніх осіб до освітнього закладу.

6.4 Забезпечити гнучкий режим роботи та ведення обліку робочого часу працівників закладу під час дистанційного навчання.

6.5 Щоденно перевіряти стан укриття, організувати чергування працівників закладу в денний час, дозволяти знаходження пересічних громадян в укриттях під час повітряних тривог.

6.6 Організувати технічний персонал для проведення заходів з благоустрою прилеглої території, генерального прибирання приміщень та обладнання закладу, харчоблоку, забезпечуючи належне збереження майна закладу та неухильно дотримуючись вимог безпеки життєдіяльності у військовий час.

7 Комірнику Васильковій М.А:

7.1 Провести аналіз наявних продуктів харчування та термінів їх зберігання.

8 У випадку виникнення надзвичайних ситуацій, пов’язаних із припиненням постачання тепла чи електроенергії до закладу освіти, необхідно негайно повідомляти особисто директора закладу (контактний телефон 0964363041) та відділ освіти виконавчого комітету Березанської міської ради. Контактний телефон (04576)-6-43-80,

9 Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор ліцею Ольга ІГНАТІЙ

Березанський ліцей №1
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Березанської ЗОШ І-ІІІ ст.№1 О.І.Ігнатій
(наказ № 13-г від 08.10.2021)
Рекомендації
Для вчителів щодо організації дистанційного навчання

Свідома та відповідальна робота вчителя під час дистанційного навчання напряму відобразиться на роботі учня. Нам треба буде не тільки давати навчальні матеріали школярам, а й допомагати та моніторити успішність. Для дітей це такий же незвичайний вид діяльності, як і для вас.

Можна розробити ментальну карту вMindomo, на якій детально розписати етапи дистанційного навчання. У процесі додавати посилання та завдання, які дітям потрібно буде зробити. За вашим бажанням цю карту можна переслати дітям, щоб вони розуміли, які етапи роботи на них чекають.

1. Виберіть найзручніший інструмент взаємодії з учнями

Google Classroom

Google Classroom— безкоштовний сервіс, яким може скористатися кожен, хто має обліковий запис у Google. Вчитель входить у систему та створює свій «Клас», де кожен вчитель-предметник буде публікувати навчальні матеріали, давати завдання учням та спілкуватися з ними. Посилання на свій «Клас» треба розіслати всім учням. Якщо діти користуватимуться платформою з телефону, мають завантажити на мобільний однойменний застосунок.

Отже, вчитель буде розташовувати уроки в «Класі» у чіткій послідовності, а учні зможуть і коментувати ці уроки, і бачити всі потрібні посилання та свої оцінки. Усе це — на одній сторінці. Це точно зручніше, ніж спілкування у Viber-групах.

GoogleMeet – інструмент для проведення відеоконференцій. В корполративній системі Google G-Suite цей інструмент э вбудованим в Google Classroom.

Група у Viber чи Facebook

Досвід спілкування з колегами показує, що з учнями вони спілкуються найчастіше у Viber-групах. Тому кожен вчитель-предметник може взяти в класного керівника контакти дітей (у батьківській групі буде доречно дописати, що викладачі просять надати ці контакти

2. Домовтесь із учнями про правила та дедлайни і дотримуйтесь їх

У перші дні карантину треба чітко домовитися з учнями про режим дистанційної роботи. Адже в дітей з першої секунди оголошення карантину вималювалась асоціація «О, нам продовжили канікули».

Навичку дистанційного навчання вчителям і учням доведеться формувати з нуля. Поясність правила: «Якщо у нас у розкладі два уроки з предмета…, протягом тижня кожен учень має виконати два завдання від вчителя. Вони будуть опубліковані в…». Дедлайн має бути чітким: «Роботи приймаються до 16:00 п’ятниці. Після цього часу не розглядаються та не перевіряються». Дитина має розуміти, що в неї є чітка дата, до якої треба виконати конкретне завдання.

Після виконання завдання учень обов’язково має отримати зворотний зв’язок. А ще краще — якщо фідбек від учителя учень отримає в процесі виконання, якщо завдання складне, творче чи потребує кількох редагувань.

3. Уроки щоразу проводяться у формі прямої трансляції, адже живе спілкування мотивує

Буде зручно робити це у формі прямого ефіру з використанням Google Meet.

Попросіть дітей ставити запитання, що їм було незрозуміло, коли вони дивилися відеолекції чи виконували завдання. Трансляція — гарний інструмент для моніторингу: педагог бачить, хто приєднався до трансляції, хто активний. Живе спілкування мотивує! Тим паче, онлайн-спілкування діти просто обожнюють.

4. Домовтесь із дітьми, в якій формі вони здаватимуть завдання

Це залежить від формату завдання, яке треба перевірити вчителеві. Наприклад, якщо це творча робота — роботи пересилаються у формі Google-презентації. Будь-які письмові роботи дітям зручно буде здавати у форміGoogle-документа.

Варто активно використовувати можливості Google Classroom.

5. За потреби шукаємо заміну інтернету

Не завжди в дітей є доступ до інтернету. Школярів, у яких немає змоги користуватись інтернет-зв’язком, треба забезпечити класичними стандартними завданнями з підручників, роздатковими матеріалами. Співпрацю з учнями треба організувати так, щоб їх зацікавити. Спробуйте формат «Поставте три питання вчителю». Якщо учень читає параграф і йому щось незрозуміло, він прописує це у файлі. Біля школи на вулиці можна встановити поштову скриньку та вкидати туди в зазначений час файли з роботами. Через домовлений час учні забирають перевірені файли з поясненням вчителя. Олдскульно, але цікаво!

6. Як подати матеріал: відпрацьовуємо формати дистанційного навчання

Якщо необхідно подати теорію, вчитель може зробити це в кілька кроків. Тему подаємо через готовий відеоконтент, який за конкретним запитом легко знайти на YouTube. Усі активно готуються до ЗНО, тож усі теми з 5-го до 11-го класу так чи інакше висвітлені у відеороликах.

Дайте завдання учням, з якої та по яку хвилину їм треба переглянути відеоролик, щоб вони не дивилися зайвий контент.

Після відео даємо практичний блок. Зараз у відкритому безкоштовному доступі чимало онлайн-тренажерів, які допоможуть учневі перевірити завдання та себе. Якщо говорити про українську мову — гарним тренажером будеWebPen.com.ua. Ще один чудовий тренажер —disted.edu.vn.ua. Це розробка вчителів із Вінниці, яка містить зручну дистанційну систему навчання для всіх предметів з 5-го по 11-й клас. Якщо вчитель напише координатору (контакти є на сайті), спеціально під вас створять окремий клас (і дадуть доступ для його адміністрування) і ви зможете побачити, як школярі виконують ті чи ті завдання.

Зверніть увагу на такий класний ресурс, якlearningapps.org. Це система готових вправ з різних предметів, та ще й з можливістю автоматичної перевірки системою. А ще вчитель може створити свої вправи за допомогою цієї платформи, якщо готових йому не вистачило. Працювати з платформою треба за тим самим принципом, що й з іншими — відправити посилання дітям. Вчитель створює папку класу, заливає туди вправи — вже наявні там чи створені ним. І може моніторити виконання цих вправ.

Третій етап після перегляду теоретичного матеріалу та онлайн-перевірки знань — контрольна вправа для того, щоб вчитель промоніторив і зрозумів, наскільки дитина добре опанувала цю тему.

7. Обираємо інструменти для перевірки

Зручною та багатофункціональною для контролю й перевірки знань онлайн є GoogleClassroom з можливістю створювати опитування та завдання у формі тестів. Goole Forms, які дають можливість створення тестових завдань та автоматичного оцінювання результатів, представлення їх у вигляді електронної таблиці, зручної для подальшого опрацювання результатів.

(За матеріалами ресурсу https://osvitoria.media/experience/yak-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-uchniv-pokrokova-instruktsiya/)

Інструкція для батьків
Щодо організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання

На період онлайн навчання усі класи працюють за звичайним розкладом дистанційно. Щодня вчителями будуть надаватися методичні рекомендації, дидактичний матеріал, домашні завдання, самостійні роботи для опрацювання відповідно до календарного планування та обраних технологій:

1-4 класи – з використанням пакету спеціалізованогохмарногопрограмного забезпеченняй інструментівдля спільної роботивід компаніїGoogle - Workspace на шкільній корпоративній платформі zosh1.ukr.education, а також з використанням Viber для проведення індивідуальних консультацій з батьками та здобувачами освіти через мобільний зв'язок, використання завдань на шкільному сайті для дистанційного навчання за посиланням: https://sites.google.com/d/1d4iPk7X_hnsHxR3j3GlWFcN5nfrMXmF3/p/1pAt3Cw-5B6_kiCJ0L11lBc0YgN-mA1MC/edit;

5-9 класи - з використанням пакету спеціалізованогохмарногопрограмного забезпеченняй інструментівдля спільної роботивід компаніїGoogle – Workspace на шкільній корпоративній платформі zosh1.ukr.education (зокрема, Google Classroom, Google Meet), а також з використанням хмарних сервісів, Messenger, Viber, використання завдань на шкільному сайті для дистанційного навчання за посиланням: https://sites.google.com/d/1d4iPk7X_hnsHxR3j3GlWFcN5nfrMXmF3/p/1pAt3Cw-5B6_kiCJ0L11lBc0YgN-mA1MC/edit;

10-11 класи - з використанням пакету спеціалізованогохмарногопрограмного забезпеченняй інструментівдля спільної роботивід компаніїGoogle - Workspace на шкільній корпоративній платформі zosh1.ukr.education (Google Classroom, Google Meet), а також з використанням хмарних сервісів, Messenger, Viber, використання завдань на шкільному сайті для дистанційного навчання за посиланням: https://sites.google.com/d/1d4iPk7X_hnsHxR3j3GlWFcN5nfrMXmF3/p/1pAt3Cw-5B6_kiCJ0L11lBc0YgN-mA1MC/edit;

Заклад використовую сервіс Нові знання (https://nz.ua/), який надає доступ до електронних журналів та щоденників. Це дає змогу вчителям розміщувати теми уроків, домашні завдання, виставляти оцінки. Батьки мають змогу за наданими логінами, паролями переглядати результати навчальної діяльності своєї дитини.

Детальну інформацію по організації дистанційного навчання кожного класу ви можете отримати у класних керівників, на сайті закладу, за телефоном 6-36-37 або написавши на e-mail Березанського ліцею№1: zosh1@ukr.net.

Прохання допомогти учням організувати режим дня, налагодити спілкування, консультації з вчителями-предметниками через обрані канали комунікації.

Взяти під контроль опрацювання дітьми дидактичних матеріалів, виконання домашніх завдань, відправку самостійних робіт на перевірку.

Для формування позитивної мотивації батькам радимо:

- цікавитися справами, навчанням дитини;

- допомагати при виконанні домашніх завдань у формі ради, не придушувати самостійність і ініціативність;

- частіше хвалити дітей за їхні успіхи, тим самим давати стимул рухатися далі.

Інструкції для учнів
1.Правила поведінки учнів під час он-лайн уроку

1. Навчаємося за розкладом

2. Не запізнюємось на урок

3. Заходимо тільки зі свого шкільного акаунта

4. Вмикаємо камеру і вимикаємо мікрофон

5. Дивимось на монітор та слухаємось вчителя

6. Беремо участь в діяльності уроку

7. Відповідаємо тільки з дозволу вчителя

8. Говоримо чітко та по черзі

9. Не відволікаємось

10. Є питання – пишемо в чат

11. Після уроку виходимо з он-лайн зустрічі

2. Якщо під час он-лайн уроку включається сигнал ''Повітряна тривога''

1. Не панікуйте

2. Завершіть конференцію та вимкніть комп’ютер

3. Візьміть ‘’рюкзачок безпеки’’

4. Перейдіть у безпечне місце яке визначене у вашій родині

ТРИВАЛІСТЬ ВІДЕОЗВЯЗКУ (УРОКУ) З УЧНЯМИ

У 1-х класах не більше 10 хв.

У 2-4 класах не більше 15 хв.

У 5-7 класах не більше 20 хв.

У 8-9 класах 20-25 хв.

У 10-11 класах 25-30 хв.

Березанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1
Березанської міської ради Київської області
01.04.2022 м. Березань № - 16 аг
НАКАЗ
Про деякі питання організації

здобуття загальної середньої освіти

та відновлення освітнього процесу

в умовах воєнного стану

в Березанській ЗОШ І-Ш ст.№1

Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», «Про повну загальну середню освіту», листа Міністерства освіти і науки від 06.03.2022 № 1/3371-22 «Про організацію освітнього процесу», листа Броварської районної військової адміністрації Київської області від 29.03.2022 №80/вс, рекомендацій Міністерства освіти і науки України, наказу відділу освіти виконавчого комітету Березанської міської ради 31.03.2022р. 38-ОД, за рішенням педагогічної ради від 01.04.2022 року (протокол № 17) та з метою забезпечення здобуття учнями повної загальної середньої освіти за дистанційною формою навчання

НАКАЗУЮ:

1. Відновити з 04 квітня 2022 року освітній процес за дистанційною формою навчання для здобувачів освіти.

2. Здійснювати зарахування здобувачів загальної середньої освіти, які вимушені були змінити місце навчання та/або проживання (перебування) і проживають (перебувають) в Україні чи за її межами, до закладів освіти за заявою (її сканованою копією чи фотокопією), що подається до закладу освіти одним з батьків, опікуном, іншим законним представником, родичем здобувача освіти або повнолітнім здобувачем освіти нарочно, факсом, електронною поштою, іншими засобами зв’язку чи у будь-який інший спосіб за вибором заявника).

3. Забезпечити здобуття загальної середньої освіти для здобувачів освіти за будь-якою формою, що може забезпечити заклад освіти та є найбільш безпечною для них.

4. Здійснювати оплату праці працівників закладів освіти незалежно від їх поточного місця проживання (перебування) в Україні чи за її межами, у тому числі шляхом прийняття рішення (наказу) про оголошення простою у закладах освіти, що не можуть здійснювати освітню діяльність внаслідок збройної агресії російської федерації.

5. Призначити відповідальну особу за організацію освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання заступника директора з НВР Івасенко Тетяну В’ячеславівну.

6. Заступнику директора з НВР Івасенко Т.В.:

6.1. Забезпечити виконання освітніх програм відповідно до чинного законодавства України;

6.2. Щоденно інформувати відділ освіти щодо кількості учасників дистанційного навчання в освітніх закладах Березанської міської ради;

6.3. Щопонеділка інформувати відділ освіти щодо внутрішньо переміщених осіб (здобувачів освіти), які прибули до Березанської міської територіальної громади;

6.4. Забезпечити інформування батьків здобувачів освіти про відновлення освітнього процесу;

6.5. Обмежити доступ сторонніх осіб до освітніх закладів;

6.6. Ознайомити педагогічних працівників про індивідуальне визначення робочого місця для запровадження дистанційного навчання;

6.7. Перевірити наявність та актуальність замовлень щодо документів про базову середню освіту та повну загальну середню освіту випускників закладів освіти (9 та 11 класів) та у разі необхідності терміново подати відділу освіти уточнені дані;

6.8. Подати додаткові замовлення щодо документів про базову середню освіту та повну загальну середню освіту (9 та 11 класів) здобувачів освіти, які вимушені були змінити місце проживання та завершують навчальний рік у закладах освіти Березанської міської територіальної громади.

7. Класним керівникам 1-11 класів:

7.1. Повідомити учнів та їх батьків про тимчасовий перехід на дистанційну форму навчання через групи вайбер;

7.2. Здійснювати консультуання учнів та їх батьків про організацію освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання.

8. Педагогічним працівникам:

8.1. Проводити навчальні, корекційно-розвиткові заняття згідно з розкладом, схваленим педагогічною радою №1 від 30.08.2021 року;

8.2. Дотримуватись вимог Санітарного регламенту щодо тривалості занять у форматі дистанційного навчання;

8.3. Контролювати залучення учнів до освітнього процесу;

8.4. Наблизити робочий час в дистанційному режимі до затвердженого в закладі розкладу навчальних занять та відповідно педагогічного навантаження;

8.5. Визначити особливості провадження освітнього процесу через платформи:

- Google Classroom – обмін завданнями та результатами виконаних завдань, додаткові матеріали та посилання з відеопоясненнями;

- Google Meet – онлайн-уроки, консультації;

- Viber – індивідуальні та групові бесіди, обмін файлами, миттєвими повідомленнями, посиланнями, опитуваннями;

- Telegram - індивідуальні та групові бесіди, обмін файлами, миттєвими повідомленнями, посиланнями, опитуваннями;

- Опитування по телефону;

- Платформи «Всеосвіта», «На урок», «Всеукраїнська школа онлайн».

8.6. Забезпечити фіксацію тем, домашніх завдань та оцінок можливими наразі шляхами (у зручний для педагогічного працівника спосіб) з метою перенесення до класних журналів;

8.7. Зробити запис «Навчання з використанням дистанційних технологій» у правій частині журналу у графі «Зміст уроку»;

8.8. Перенести оцінки, отримані за час дистанційного навчання, до класних журналів та журналів індивідуального навчання.

9. Вчителю інформатики Островській Л.Б.:

9.1. Розмістити на сторінці новин шкільного сайту інформацію про запровадження дистанційної форми навчання;

9.2. Даний наказ розмістити на веб-сайті закладу освіти, у групі на платформі Google Clasroom та у вайбергрупах для ознайомлення з ним всіх учасників освітнього процесу.

10. Невідкладно інформувати відділ освіти виконавчого комітету Березанської міської ради про надзвичайні випадки у ввіреному Вам закладі.

11. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор ЗЗСО Ольга ІГНАТІЙ

Кiлькiсть переглядiв: 456

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.